CAYMA HAKKI - İADE VE DEĞİŞİM POLİTİKASI 

 

Tüketici; mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, teslim aldığı tarihten itibaren 30 gün içerisinde değişim hakkına,14 gün içerisinde de hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Hizmet sunumuna ilişkin mesafeli sözleşmelerde ise, bu süre sözleşmenin imzalandığı tarihte başlar. Sözleşmede, hizmetin ifasının 14 günlük süre dolmadan yapılması kararlaştırılmışsa, Müşteri ifanın başlayacağı tarihe kadar cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar Satıcı’ya aittir.

 

Cayma hakkının kullanılması için 14 günlük süre içinde Satıcı’ya bildirimde bulunulması gereklidir. Niteliği itibariyle; hijyen grubuna giren ürünlerde değişim ya da iade yapılmamaktadır. Bu ürünler; jelatin, blister ya da vakum ambalajlı ürünlerde ambalajı açılmış ya da zarar görmüş ürünlerdir. Ayrıca iç çamaşır ürünleri, yıkanmış tekstil ürünleri, biberon, göğüs pedi, göğüs pompası, bebek bezi, emzik gibi anne-bebek sağlığı açısından çok önemli olan bu ürünlerde de değişim ve iade yapılmamaktadır. Bu ürünler için imalatçı ve ithalatçı firmadan garanti kapsamı dahilinde destek alabilirsiniz. DVD, VCD, kitap, dergi vb. kopyalanabilir ürünlerin değişimi ve iadesi yapılmamaktadır. Ambalajı tekrar satışa uygun olarak gönderilmeyen ürünlerin de iadesi maalesef kabul edilmemektedir. 

 

Aşağıdaki ürünlerin iade edilebilmesi, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış ve denenmemiş olması şartına bağlıdır.

a. Anne & Bebek Hijyenik ürün grubu (Biberon, göğüs pedi, göğüs pompası, bebek bezi, emzik v.s.)

b. Her türlü Kozmetik Ürün

c. İç Giyim Ürünleri

d. Her türlü Kişisel Bakım Ürünü

e. DVD, VCD, CD ve Kasetler

f. Ambalajı ve Kutusu Eksik/Deforme Edilmiş Ürünler

 

Web sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünü ya da ürünleri, satın aldığınız aynı gün 12:00'a kadar siparişinizi kargoya verilmeden iptal edebilirsiniz. 0850 303 22 29 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayarak siparişinizi iptal edebilirsiniz. 

 

Önemli Not: Ürün iadesinde problem tarafımızdan kaynaklı değil ise veya müşteri bilgisi dahilindeki teşhir ürün alımlarındaki iadelerde kargonuzu gönderici ödemeli olarak göndermeniz gerekmektedir. İadesi bu şekilde kabul edilmektedir.

 

Welcomebaby.com.tr üzerinden satın aldığınız fakat beklentinizi karşılamadığı için iade etmek istediğiniz ürünü ya da ürünleri orijinal faturası ile göndermeniz gerekmektedir. Fatura ibrazı yapılmayan ürünlerin değişimi yapılmamaktadır. Faturanızın arka yüzünde bulunan iade formunu eksiksiz ve imzalı bir şekilde doldurmanız gerekmektedir. İadesini yapacağınız ürün ya da ürünler, ürünlerin tüm aksesuarları ve orijinal kutusu (ambalajı) eksiksiz ve zarar görmeyecek şekilde tarafımıza gönderilmelidir. Satın almış olduğunu ürünün faturası şirket adına kesilmiş ise iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu 'iade faturası' ve 'iade irsaliyesi' (ya da irsaliyeli fatura) gönderilmesi zorunludur. Aksi durumda, faturası kurumlar adına düzenlenen siparişlerin iadeleri yapılamamaktadır.

 

Welcome Baby'den satın almış olduğunuz ürün ya da ürünler için kolay iade ve değişim için tıklayın. 

 

Çerez Kullanımı

İnternet sitemizden en verimli şekilde faydalanabilmeniz ve kullanıcı deneyimini geliştirebilmek için internet sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerez kullanımını kabul ediyorsanız, lütfen “Kabul Ediyorum” seçeneğini tıklayınız. Ayarlarınızdan çerezleri silebilir veya engelleyebilirsiniz. Çerezler hakkında detaylı bilgi almak için İnternet Sitesi Çerez Politikası’nı incelemenizi rica ederiz. 

Kabul Ediyorum