SIK SORULAN SORULAR 

 

ÜYELİK İŞLEMLERİ

Nasıl üye olabilirim?

Sitemizin en üst sağ kısımda bulunan Üye Ol bölümüne tıklayıp karşınıza çıkan üyelik formunu doldurarak üyeliğinizi gerçekleştirebilirsiniz. Üye olmak için tıklayın.

"Üye Ol, 10 TL Kazan" Kampanyası Nedir?

Yüzlerce anne bebek markasının binlerce ürününü tek bir platformda toplayarak beğeninize sunan Welcome Baby, yeni üye olan müşterilerine 10 TL değerinde hediye çeki sunmaktadır. Üye olduğunuzda e-posta adresinize ve gsm numaranıza gönderilen hediye çekini kodunu kullanabilirsiniz. İlgili hediye çeki 110 TL ve üzeri tüm alışverişlerde bir kez kullanılabilir. Detaylı bilgi için tıklayın.

Şifremi unuttum. Nasıl tekrar alabilirim?

Şifrenizi unuttuysanız şifre yenileme kodunuzu kayıtlı olan e-posta gönderebilirsiniz. Şifrenizi unuttuysanız tıklayın.

 

 

SİPARİŞ İŞLEMLERİ

"Sınırlı Stok" uyarısı ne anlama gelmektedir?

Ürün detayında "Sınırlı Stok" uyarısı gördüğünüz ürün mağazalarımızda sergilenen bir ürün olabilir. İlgili ürünü sipariş vermeden önce müşteri hizmetlerimizden bilgi alabilirsiniz. İlgili ürünümüz mağazamızda sergileniyorsa, durumunu görebilmek adına müşteri temsilcimizden ürünün güncel fotoğrafını ve videosunu talep edebilirsiniz.

Siparişimi hediye paketi yaptırabilir miyim? Hediye notu ekleyebilir miyim?

Web sitemizden yapılan siparişlerde hediye paketi istendiğinde genellikle kargolama sürecinde hediye paketleri deforme olmakta ya da yırtılmaktadır. Bu nedenle web sitesi siparişlerimizde hediye paketi hizmetimiz bulunmamaktadır. Hediye paketi hizmeti mağazalarımızda sunulmaktadır

Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?

Sitemizdeki ürünlerin tamamı KDV dahil olarak ücretlendirilmiştir.

Hediye çekimi veya indirim kuponumu nasıl kullanabilirim?

Elinizde bir Hediye Çeki veya İndirim kodu varsa, Sepetim sayfasındaki "Hediye Çekleri" alanına yazabilirsiniz. Otomatik olarak indiriminiz toplam tutara yansıtılacaktır. Her hediye çekinin farklı kullanım koşulları bulunmaktadır.

Siparişi verirken ekranda hata mesajı çıkıyor. Ne yapmam gerekir?

Konu ile ilgili olarak mesai saatlerimiz içinde sitemizde aktif olan canlı desteğe yazabilir, günün her saati info@welcomebaby.com.tr'ye e-posta gönderebilir veya mesai saatlerinde 444 6 124 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz. Ekibimiz en kısa sürede yaşadığınız aksaklığın giderilmesini sağlayacaktır.

Asorti ürünlerde gönderim ne şekilde olmaktadır?

Ürün asorti olduğu için renk ve model stoğu değişkenlik göstermektedir. Siparişiniz sırasında, ‘Sipariş Notu’ kısmına talep ettiğiniz rengi veya modeli mutlaka belirtmeniz gerekmektedir. İlettiğiniz 1 adet ürün tarafınıza gönderilecektir. Eğer belirttiğiniz model stoklarımızda bulunmuyorsa müşteri hizmetlerimiz sizinle iletişime geçecektir. Renk veya model belirtmediğiniz takdir de stoğumuzda olan ürün tarafınıza gönderilecektir. Gelen modeli yine de değiştirmek ya da iade etmek isterseniz kargo ücreti tarafınızdan karşılanmaktadır.

 

GARANTİ/İPTAL/İADE KOŞULLARI

Garanti koşulları nelerdir?

Welcome Baby olarak satışını yaptığımız tüm ürünler ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altındadır. Arızalı ürününüzü faturası veya garanti belgesi ile birlikte size en yakın yetkili teknik servise teslim edebilirsiniz. İlgili ürünleri yetkili teknik servis bilgilerine garanti belgesi ve kullanım kılavuzlarından ulaşabilirsiniz. Yetkili servise ulaşamamanız durumunda ilgili ürününüzü bize gönderebilirsiniz, biz sizin adınıza yetkili servis ile iletişime geçerek süreci takip edebiliriz. Sorun yaşadığınız ürünü yetkili servisine götürmeniz daha hızlı sonuç almanızı sağlayacaktır. Ulaşamadığınız yetkili servislerin iletişim bilgileri bizi arayarak ulaşabilirsiniz.

Hangi ürünlerde iade ve değişim yapılmamaktadır?

Welcome Baby hijyen grubuna giren ürünlerde değişim ya da iade yapılmamaktadır. Bu ürünler; jelatin, blister ya da vakum ambalajlı ürünlerde ambalajı açılmış ya da zarar görmüş ürünlerdir. Ayrıca iç çamaşır ürünleri, yıkanmış tekstil ürünleri, biberon, göğüs pedi, göğüs pompası, bebek bezi, emzik gibi anne-bebek sağlığı açısından çok önemli olan bu ürünlerde de değişim ve iade yapılmamaktadır. Bu ürünler için imalatçı ve ithalatçı firmadan garanti kapsamı dahilinde destek alabilirsiniz. DVD, VCD, kitap, dergi vb. kopyalanabilir ürünlerin değişimi ve iadesi yapılmamaktadır.

Ürünü kaç gün içinde iade edebilirim?

Welcomebaby.com.tr web sitemizden satın aldığınız ürün ya da ürünler çeşitli nedenlerle beklentinizi karşılamadı ise 30 gün içerisinde değişim, 14 gün içerisinde de (ürün tekrar satışa uygun durumda olarak) iade hakkınız bulunmaktadır.

Önemli Bilgilendirme: Cayma hakkının kullanılabilmesi için ürünün faturasının ya da fişinin kesinlikle olması gerekmektedir. Aksi takdirde tüketici cayma hakkını kullanamaz.

Para iadesi ne zaman gerçekleştirilir?

İade/değişim yapmak istediğiniz ürün bize ulaştıktan sonra kısa sürede teknik ekibimiz tarafından incelenmektedir. Ardından iade/değişim talebiniz onaylanmakta, uygun değilse  reddedilmektedir. Sonuç bilgisi size üye e-posta adresinize ve üye cep telefonunuza sms ile gönderilmektedir.

İade talebinizin onayının 7 iş günü sonunda ödeme şeklinize istinaden iade ücretiniz bankanıza yatırılmaktadır. Bankanızın iade tutarını hesabınıza yansıtması 3-4 iş günü sürebilmektedir. Değişimlerde ise onayın ardından yeni ürününüz 1-3 iş günü içinde kargoya teslim edilmektedir. Kargo takip numarası e-posta adresinize gönderilmektedir.

Siparişimi değiştirmek veya iade etmek için ne yapmalıyım?

Sipariş iade veya değişim talepleriniz için KOLAY İADE VE DEĞİŞİM sayfasına tıklayınız.

Siparişim kargoya verilmeden nasıl iptal ya da değişiklik işlemi yapabilirim?

Web sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünü ya da ürünleri, satın aldığınız aynı gün 14:00'a kadar siparişiniz kargoya verilmeden iptal ya da değişiklik işlemi yaptırabilirsiniz. 444 6 124 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayarak siparişinizi iptal edebilirsiniz.

İade durumunda ürünü nasıl göndereceğim? Kargo ücretini kim ödeyecek?

Sadece UPS Kargo ile iade ürünlerinizi tarafımıza gönderebilirsiniz. UPS Kargo’yu adresinize çağırmanız gerekmektedir. Kapınıza gelen UPS Kargo’ya iade ürününüzü 8331Y0 anlaşmalı kodumuzla teslim edebilirsiniz.  İade/değişim gönderilerinde kargo ücretsizdir. UPS Kargo’dan Kurye Çağırmak İçin: 0850 255 00 66

UPS Kargo’dan farklı bir kargo firmasıyla göndermeniz durumunda iade ücretinizden kargo ücreti kesilmektedir.

 

Web sitesinden aldığım ürünü Welcome Baby mağazalarında değişim ya da iade yapabilir miyim?

Welcome Baby web sitesinden almış olduğunuz ürünün, iade koşullarına uygun bir şekilde Welcome Baby mağazalarında değişimini veya iadesini yapabilirsiniz. Mağazalarımız için tıklayın.

Ürün kargodan hasarlı çıktı, bu durumda ne yapmalıyım?

Satın aldığınız ürününüz size teslim edilen paketin içinden hasarlı, ezik ya da ıslak çıkması durumunda; Durumu teslimat sırasında fark ediyorsanız paketi teslim almayınız. Durumu teslimattan sonra fark ettiyseniz: Ürünün ve kutunun fotoğraflarını çekmeniz gereklidir. 444 6 124 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayarak bilgi vermeniz gerekmektedir. Yukarıdaki işlemlerin ardından ilgili ürünler tarafınıza sağlam olarak yeniden gönderilecek ya da ilgili ürününün bedeli iade edilecektir. Elinize geçen hasarlı paket ile ilgili yapmanız gerekenler müşteri temsilcimiz tarafından size telefonda aktarılacaktır.

 

ÖDEME SEÇENEKLERİ

Ödeme seçenekleriniz nelerdir?

Welcomebaby.com.tr web sitemizden yapacağınız alışverişlerinize aşağıdaki ödeme seçeneklerini kullanabilirsiniz.

- Havale / Eft ile Ödeme

- Banka / Kredi Kartı ile Ödeme

- BKM Express

 

Havale / Eft ile ödeme seçeneğinin detayları nelerdir?

Welcome Baby web sitemizden yapacağınız alışverişlerinizde ödemenizi Havale / Eft Ödeme olarak yapabilirsiniz. Welcome Baby tarafından bu ödeme seçeneğinde ek ücret alınmamaktadır. Fakat bankanız tarafından ek ücret talep edilebilir, bankaya göre değişiklik göstermektedir. Alışverişinizi banka havalesi/eft ile yaptıktan sonra ödemenizin tarafımıza ulaşmasıyla birlikte siparişiniz kargo için hazırlanmaktadır. Havele/Eft yaparken açıklama kısmına sipariş numaranızı yazmanızı önemle rica ediyoruz. Siparişiniz alınmış, havaleniz bazı nedenlerden dolayı bize ulaşmamış ise müşteri hizmetlerimiz 24 saat içinde size bu konuda bilgi verecektir. Havale seçeneği ile verilen siparişlerin ödemesi 1 iş günü içerisinde yapılmaz ise siparişiniz iptal edilmektedir. Welcome Baby Banka Hesap Bilgilerine buradan Ulaşabilirsiniz.

 

Gıda ve Kozmetik Ürünlerinde Neden Taksit Yapılmamaktadır?

Yasal zorunluluk nedeniyle Bebek Bezi, Gıda ve Kozmetik ürünlerinde taksit yapılmamaktadır.

 

Kaç TL Üzeri Alışverişlerde Taksit Yapılmaktadır?

100 TL ve üzeri alışverişlerinizde bankanızın taksit imkanlarından yararlanabilirsiniz.

 

Para puanlarımı veya Hediye çekimi ödemede nasıl kullanabilirim?

Para puanlarınızı kullanabilmeniz için para puanlarınızı Hesabım/Para Puanlarım alanında hediye çekine dönüştürmelisiniz. 10.000 ve üzeri para puanlar hediye çekine dönüştürülebilir. Para puandan dönüştürülen hediye çekleri 110 TL ve üzeri alışverişlerinde kullanabilirsiniz. Otomatik olarak indiriminiz toplam fatura tutarınıza yansıtılacaktır. Tüm aktif, kullandığınız ve ileride aktif edilecek hediye çeklerinizi Hesabım/Hediye Çeklerim sayfasından görüntüleyebilirsiniz.

Welcomebaby.com.tr sizlere alışveriş yaptığınızda, ürüne yorum yaptığınızda ve ürüne öneride bulunduğunuzda para puan hediye etmektedir. Para puan kampanyalarımız hakkında detaylı bilgi için buraya tıklayabilirsiniz.

 

3D Ödeme seçeneği neden zorunludur?

Kredi kartlarınızdan yapacağınız ödemelerde 3D Ödeme seçeneği web sitemizde zorunludur. Bunun nedeni ise kart sahibinin kartının çalınma/kaybolma durumunda kullanılmasının veya izinsiz olarak kullanılmasının önüne geçmektir.

 

 

KARGO VE TESLİMAT

Kargo ücretiniz ne kadar?

Web sitemiz üzerinden yapacağınız 125 TL ve üzerindeki alışverişleriniz ücretsiz kargo olarak adresinize teslim edilmektedir. 125 TL'nin altındaki alışverişlerinizde ise kargo ücretimiz 6,5 TL’dir.

Kargom hangi şirket ile gönderilecek?

Welcome Baby sipariş teslimatlarında UPS Kargo ile çalışmaktadır.

 

Siparişim ne zaman kargoya verilir? Kargom ne zaman ulaşır?

Siparişiniz Welcome Baby tarafından 1 iş günü sonrası kargo şirketine teslim edildikten sonra, mesafeye bağlı olarak 1-3 iş günü içerisinde de adresinize teslim edilmektedir. Özel üretim olan ürünlerde bu süre uzun sürebilir. Siparişiniz sonrası tarafınıza bilgi verilmektedir.

 

Hafta sonu kargo hizmetiniz var mı?

Cuma Saat 15:00 Sonrası, Cumartesi ve Pazar günleri vermiş olduğunuz siparişler, kargo firmalarının mesai yapmaması nedeniyle Pazartesi günü kargoya teslim edilmektedir.

 

Siparişimin teslimat adresini veya alıcı adını değiştirebilir miyim?

Alışverişinizi yaptığınız gün 14.00'a kadar 444 6 124 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayarak ilgili değişiklikleri yaptırabilirsiniz.

 

Resmi tatil günleri teslimat yapılabiliyor mu?

Resmi tatil günlerinde kargo şirketleri çalışmamaktadır. Bu nedenle teslimat yapılmamaktadır.

 

Siparişim ben adresimde yokken gelirse ne olur?

Siparişiniz siz adresinizde yokken gelmiş ise, kargo şirketinin size en yakın olan şubesine gönderilmektedir. Kısa süre içinde kargo şirketinin ilgili şubesi ile iletişime geçerek siparişinizi teslim alabilirsiniz. İletişime geçilmemesi durumunda siparişiniz bize iade olarak gönderilecektir.

 

Yurtdışına teslimatınız var mı?

Mevcut durumda sadece Türkiye Cumhuriyeti sınırları içinde teslimatımız bulunmaktadır.

 

 

ÖNERİ, SORU VE ŞİKAYET

Site ile ilgili önerilerimi nasıl iletebilirim?

Bizimle ilgili herhangi bir öneri, soru ya da şikayetinizi bize iletmek için aşağıdaki kanalları kullanabilirsiniz.

Müşteri Hizmetleri: 444 6 124 (Müşteri Hizmetleri Çalışma Saatleri: Hafta içi 09.00 / 18.00 ve Cumartesi 09.00 / 14.00 arasındadır.)

E-Posta: info@welcomebaby.com.tr

 

Welcome Baby'nin Online Dışında Mağazaları Var mı?

Welcome Baby'nin güncel durumda 4 adet fiziki mağazası bulunmaktadır. Mağazalarımız hakkında detaylı bilgi ve iletişim için tıklayınız.