• 125 TL ve Üzeri Ücretsiz Kargo
  • İade Garantisi
  • Güvenli Ödeme
Welcome Baby'ye giriş yapmak ya da üye olmak ücretli mi?
Welcomebaby.com.tr'ye üye olmak için hiç bir ücret ödemeniz gerekmemektedir. Üyelik oluşturduğunuzda, bebek veya çocuğunuza özel indirim ve kampanyalarımızdan haberdar olabilirsiniz. Ayrıca siparişleriniz için her seferinde adres bilgisi gibi detayları girmez; siparişlerinizi kolayca takip edebilirsiniz.
Siparişimi hediye paketi yaptırabilir miyim? Sipariş notu ekleyebilir miyim?

Satın almak istediğiniz ürün/ürünler sepetinizdeyken “hediye” kutucuğunu işaretlediğinizde siparişiniz hediye paketi yapılarak gönderilecektir. Ödeme sayfasında bulunan “Sipariş Notu” bölümüne de hediye notunuzu yazdığınızda hediye paketinize notunuz eklenecektir.

Hediye Paketi Ücreti: 7 TL'dir.

Garanti koşulları nelerdir?
Welcome Baby olarak satışını yaptığımız tüm ürünler ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altındadır. Arızalı ürününüzü faturası veya garanti belgesi ile birlikte size en yakın yetkili teknik servise teslim edebilirsiniz. İlgili ürünleri yetkili teknik servis bilgilerine garanti belgesi ve kullanım kılavuzlarından ulaşabilirsiniz. Yetkili servise ulaşamamanız durumunda ilgili ürününüzü bize gönderebilirsiniz, biz sizin adınıza yetkili servis ile iletişime geçerek süreci takip edebiliriz. Sorun yaşadığınız ürünü yetkili servisine götürmeniz daha hızlı sonuç almanızı sağlayacaktır. Ulaşamadığınız yetkili servislerin iletişim bilgileri bizi arayarak ulaşabilirsiniz.
Kargo ücretiniz ne kadar?

Web sitemiz üzerinden yapacağınız 125 TL ve üzerindeki alışverişleriniz ücretsiz kargo olarak adresinize teslim edilmektedir.

125 TL'nin altındaki alışverişleriniz Türkiye’nin her yerine Yurtiçi Kargo veya UPS Kargo ile 6,5 TL kargo ücreti karşılığında teslim edilmektedir.

Ödeme seçenekleriniz nelerdir?

Welcomebaby.com.tr web sitemizden yapacağınız alışverişlerinize aşağıdaki ödeme seçeneklerini kullanabilirsiniz.

  • Kapıda Ödeme
  • Havale / Eft ile Ödeme
  • Banka / Kredi Kartı ile Ödeme
E-Bülten nedir? Neden kayıt olmalıyım?
Welcome Baby E-Bülten'e kayıt olmanız durumunda güncel kampanyalarımızdan haberdar olabilirsiniz. Aylık, haftalık, günlük veya anlık kampanyalardan faydalanabilmeniz için E-Bülten'e güncel ve sık kullandığınız bir e-posta adresiyle katılmanızı tavsiye ederiz.
Site ile ilgili önerilerimi nasıl iletebilirim?

Bizimle ilgili herhangi bir öneri, soru ya da şikayetinizi bize iletmek için aşağıdaki kanalları kullanabilirsiniz.

  • Müşteri Hizmetleri: 444 6 124
  • E-Posta: info@welcomebaby.com.tr
  • Sosyal Medya Hesaplarımız.
Welcome Baby Hangi Sosyal Medya Mecralarında Var?

Welcome Baby sosyal medyayı 7/24 kullanan bir markadır. Aşağıdaki platformlarda bizi takip ederek güncel kampanyalardan haberdar olabilir veya bize ulaşabilirsiniz.

E-Bülten almak istiyorum. Ne yapmam gerekiyor?
E-Bülten'e 10 saniyenizi ayırarak katılabilirsiniz. Ana sayfamızda bulunan E-Bülten kutucuğuna e-posta adresinizi yazarak katılım sağlayabilirsiniz.
Kapıda ödeme seçeneğinin detayları nelerdir?

Welcome Baby web sitemizden yapacağınız alışverişlerinizde ödemenizi Kapıda Ödeme olarak yapabilirsiniz. Kapıda ödemenin ek ücreti 6,5 TL'dir. Satın almış olduğunuz ürünlerin fatura toplamına bu ücret eklenmektedir. Kapıda ödeme hizmeti sadece Yurtiçi Kargo tarafından yapılmaktadır, bu nedenle kargo olarak Yurt İçi Kargo'yu seçmeniz gerekmektedir.

Teslimatta Ödeme seçeneğinin maksimum sipariş tutarı: 250 TL'dir.

Kargom hangi şirket ile gönderilecek?
Welcome Baby sipariş teslimatlarında Yurtiçi Kargo ve UPS Kargo ile çalışmaktadır.
Ürünü kaç gün içinde iade edebilirim?

Welcomebaby.com.tr web sitemizden satın aldığınız ürün ya da ürünler çeşitli nedenlerle beklentinizi karşılamadı ise 14 gün içerisinde (ürün tekrar satışa uygun durumda olarak) iade hakkınız bulunmaktadır.

Önemli Bilgilendirme: Alıcı ürün tesliminden sonra 7 gün içerisinde cayma hakkını kullanacağını satıcıya bildirmelidir. Bu bildirim yapıldığı takdirde satıcı en geç 10 gün içerisinde ürün ücretini alıcıya teslim eder. Teslimat sırasında ödenen ücretlerin tamamı satıcıya aittir. Cayma hakkının kullanılabilmesi için ürünün faturasının ya da fişinin kesinlikle olması gerekmektedir. Aksi taktirde tüketici cayma hakkını kullanamaz.

Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?

Ürününüz kargoya verilmeden 444 6 124 numaralı müşteri hizmetlerimizi aradığınızda müşteri temsilcimiz size konu ile ilgili yardımcı olacaktır.

Alışveriş yapmak veya satışa sunulan ürünlere bakabilmek için üye olmak zorunda mıyım?

Üye olmadan da welcomebaby.com.tr’deki ürünlere göz atabilir veya alışveriş yapabilirsiniz.

Nasıl üye olabilirim?

Sitemizin en üst sağ kısımda bulunan Üye Ol bölümüne tıklayıp karşınıza çıkan üyelik formunu doldurarak üyeliğinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?

Sitemizdeki ürünlerin tamamı KDV dahil olarak ücretlendirilmiştir.

Hangi ürünlerde iade ve değişim yapılmamaktadır?
Welcome Baby hijyen grubuna giren ürünlerde değişim ya da iade yapılmamaktadır. Bu ürünler; jelatin, blister ya da vakum ambalajlı ürünlerde ambalajı açılmış ya da zarar görmüş ürünlerdir. Ayrıca iç çamaşır ürünleri, yıkanmış tekstil ürünleri, biberon, göğüs pedi, göğüs pompası, bebek bezi, emzik gibi anne-bebek sağlığı açısından çok önemli olan bu ürünlerde de değişim ve iade yapılmamaktadır. Bu ürünler için imalatçı ve ithalatçı firmadan garanti kapsamı dahilinde destek alabilirsiniz. DVD, VCD, kitap, dergi vb. kopyalanabilir ürünlerin değişimi ve iadesi yapılmamaktadır.
Kargom ne zaman ulaşır?
Siparişiniz mesafeye bağlı olarak 1-3 iş günü içerisinde adresinize teslim edilmektedir.
Havale / Eft ile ödeme seçeneğinin detayları nelerdir?
Welcome Baby web sitemizden yapacağınız alışverişlerinizde ödemenizi Havale / Eft Ödeme olarak yapabilirsiniz. Welcome Baby tarafından bu ödeme seçeneğinde ek ücret alınmamaktadır. Fakat bankanız tarafından ek ücret talep edilebilir, bankaya göre değişiklik göstermektedir. Welcome Baby Banka Hesap Bilgilerine Buradan Ulaşabilirsiniz. Alışverişinizi banka havalesi/eft ile yaptıktan sonra ödemenizin tarafımıza ulaşmasıyla birlikte siparişiniz kargo için hazırlanmaktadır. Siparişiniz alınmış, havaleniz bazı nedenlerden dolayı bize ulaşmamış ise müşteri hizmetlerimiz 24 saat içinde size bu konuda bilgi verecektir.
E-Bülten almak istemiyorum. Ne yapmam gerekiyor?
Welcome Baby E-Bülten'den ayrılmak için aşağıdaki linki tıklayıp, kayıtlı e-posta adresinizi yazmanız yeterlidir. E-Bülten'den çıkmak için tıklayın. E-Bülten üyeliğinden çıkmanıza rağmen E-Bülten gelmeye devam ediyorsa 444 6 124 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayarak durumu iletebilirsiniz.
Banka / Kredi Kartı ile ödeme seçeneğinin detayları nelerdir?
Welcome Baby web sitemizden yapacağınız alışverişlerinizde ödemenizi Banka / Kredi Kartı Ödemesi olarak yapabilirsiniz. Anlaşmalı bankaların kredi kartlarına peşin fiyatına taksit imkanlarımız bulunmaktadır.
Aynı gün kargo hizmetiniz var mı?
Satın almış olduğunuz üründe "Hızlı Kargo" logosu var ise 12.00'a kadar yapmış olduğunuz alışverişleriniz aynı gün kargoya verilmektedir.
Siparişimi kargoya verilmeden nasıl iptal ederim?
Web sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünü ya da ürünleri, satın aldığınız aynı gün 12:00'a kadar siparişinizi kargoya verilmeden iptal edebilirsiniz. 444 6 124 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayarak siparişinizi iptal edebilirsiniz.
Hediye çekimi veya indirim kuponumu nasıl kullanabilirim?

Elinizde bir Hediye Çeki veya İndirim kodu varsa, lütfen Sipariş adımındaki ilgili kutulara bunları yazın. Otomatik olarak indiriminiz toplam tutara yansıtılacaktır.

"Üye Ol, 10 TL Kazan" Kampanyası Nedir?

Yüzlerce markanın binlerce ürününü tek bir platformda toplayarak beğeninize sunan Welcome Baby, üye olan müşterilerine 10 TL Hediye Çeki vermektedir. Detaylı bilgi için tıklayın.

Şifremi unuttum. Nasıl tekrar alabilirim?

Şifrenizi unuttuysanız şifrenizi sistemimize kayıtlı olan e-posta ya da gsm numaranıza gönderebilirsiniz. Şifrenizi unuttuysanız tıklayın.

Siparişi verirken ekranda hata mesajı çıkıyor. Ne yapmam gerekir?
Konu ile ilgili olarak mesai saatlerimiz içinde sitemizde aktif olan canlı desteğe yazabilir, günün her saati info@welcomebaby.com.tr'ye e-posta gönderebilir veya 444 6 124 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz. Ekibimiz en kısa sürede yaşadığınız aksaklığın giderilmesini sağlayacaktır.
İade durumunda ürünü nasıl göndereceğim? Kargo ücretini kim ödeyecek?

İade ürünlerinizi UPS Kargo ile gönderecekseniz A183W1 kodunu kargo şirketine ileterek, YURT İÇİ KARGO ile gönderecekseniz 321531019 kodunu kargo şirketine ileterek gönderebilirsiniz. (Bu kodların ilgili kargo şirketine mutlaka iletilmesi gerekmektedir.)

Önemli Not: Ürün iadesinde problem tarafımızdan kaynaklı değil ise kargo ücretini gönderici ödemeli olarak göndermeniz gerekmektedir. İadesi bu şekilde kabul edilmektedir.

Siparişimin teslimat adresini veya alıcı adını değiştirebilir miyim?

Alışverişinizi yaptığınız gün 444 6 124 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayarak ilgili değişikleri yaptırabilirsiniz.

Hediye çekimi veya indirim kuponumu ödemede nasıl kullanabilirim?
Elinizde bir Hediye Çeki veya İndirim Kodu varsa, lütfen Sipariş adımındaki ilgili kutulara bunları yazın. Otomatik olarak indiriminiz toplam tutara yansıtılacaktır.
Resmi tatil günleri teslimat yapılabiliyor mu?
Resmi tatil günlerinde kargo şirketleri çalışmamaktadır. Bu nedenle teslimat yapılmamaktadır.
Welcomebaby.com.tr’den aldığım ürünlerde, iademi hangi adrese göndermeliyim?

İade edeceğiniz ürünleri merkez depomuza gönderebilirsiniz.

Merkez Depo: Bahçelievler Mah. D100 Bulvarı No:30 Pendik/Istanbul

İade ürünlerinizi UPS Kargo ile gönderecekseniz A183W1 kodunu kargo şirketine ileterek, YURT İÇİ KARGO ile gönderecekseniz 321531019 kodunu kargo şirketine ileterek, karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. (Bu kodların ilgili kargo şirketine mutlaka iletilmesi gerekmektedir.)

Ürün iadesinde yapılması ve dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?
Welcomebaby.com.tr üzerinden satın aldığınız fakat beklentinizi karşılamadığı için iade etmek istediğiniz ürünü ya da ürünleri orijinal faturası ile göndermeniz gerekmektedir. Fatura ibrazı yapılmayan ürünlerin değişimi yapılmamaktadır. Faturanızın arka yüzünde bulunan iade formunu eksiksiz ve imzalı bir şekilde doldurmanız gerekmektedir. İadesini yapacağınız ürün ya da ürünler, ürünlerin tüm aksesuarları ve orijinal kutusu (ambalajı) eksiksiz ve zarar görmeyecek şekilde tarafımıza gönderilmelidir. Satın almış olduğunu ürünün faturası şirket adına kesilmiş ise iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu 'iade faturası' ve 'iade irsaliyesi' (ya da irsaliyeli fatura) gönderilmesi zorunludur. Aksi durumda, faturası kurumlar adına düzenlenen siparişlerin iadeleri yapılamamaktadır.
Siparişim ben adresimde yokken gelirse ne olur?
Siparişiniz siz adresinizde yokken gelmiş ise, kargo şirketinin size en yakın olan şubesine gönderilmektedir. Kısa süre içinde kargo şirketinin ilgili şubesi ile iletişime geçerek siparişinizi teslim alabilirsiniz. İletişime geçilmemesi durumunda siparişiniz bize iade olarak gönderilecektir.
Yurtdışına teslimatınız var mı?
Mevcut durumda sadece Türkiye sınırları içinde teslimatımız bulunmaktadır.
Web sitesinden aldığım ürünü Welcome Baby mağazalarında değişim ya da iade yapabilir miyim?

Welcome Baby web sitesinden almış olduğunuz ürünün, iade koşullarına uygun bir şekilde Welcome Baby mağazalarında değişimini veya iadesini yapabilirsiniz.

Önemli Not: Değişim işlemini web sitemiz üzerinden yapmak isterseniz iade edeceğiniz ürünün kargo ücreti tarafınızca karşılanmalıdır. İade ardından değişimi yapılacak yeni siparişiniz eğer 125 TL üzerindeyse kargonuz ücretsiz olarak gönderilecektir, 125 TL altındaysa kargo ücreti yine sizin tarafınızdan karşılanacaktır.

Ürün kargodan hasarlı çıktı, bu durumda ne yapmalıyım?
Satın aldığınız ürününüz size teslim edilen paketin içinden hasarlı, ezik ya da ıslak çıkması durumunda; Durumu teslimat sırasında fark ediyorsanız paketi teslim almayınız. Durumu teslimattan sonra fark ettiyseniz: Ürünün ve kutunun fotoğraflarını çekmeniz gereklidir. 444 6 124 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayarak bilgi vermeniz gerekmektedir. Yukarıdaki işlemlerin ardından ilgili ürünler tarafınıza sağlam olarak yeniden gönderilecek ya da ilgili ürününün bedeli iade edilecektir. Elinize geçen hasarlı paket ile ilgili yapmanız gerekenler müşteri temsilcimiz tarafından size telefonda aktarılacaktır.
İade ücretim ne zaman hesabıma geçer?
Welcome Baby iade işleminin yapıldığı gün alışverişi sağladığınız bankaya iade talebini göndermektedir. Banka durumuna göre 3 iş günü içerisinde iade ücretiniz hesabınıza yatmaktadır. İade ücretiniz satın alma şeklinize göre hesabınıza yatırılmaktadır. Örneğin tek çekim yapılmış ise tek çekim olarak, taksitli satın alım yaptıysanız yapmış olduğunuz taksit şeklinde hesabınıza aktarılır. Bu durum bankaların çalışma sistemidir, Welcome Baby'den kaynaklanmamaktadır.
Sepetim
  • 0
  • 0

Alışveriş Sepetim

Sepetinizden çıkarıldı.